måndag 7 februari 2011

Träna, träna, träna!

Det tycker jag är kul!! :-)) Mina älskade craftbyxor gick sönder idag! F-n vad sur jag blev. Tyckte nog att de kunde hålla lite längre. Visserligen har jag använt dom sedan i slutet av sommaren och tvättat, tvättat och tvättat. Men jag surnade till och letade rätt på numret till craft Sverige och dom skulle skicka ett par nya! Vilket företag!! Hoppas dom kommer snart för jag har inte råd att köpa massa träningskläder fast jag skulle gärna vilja och behöva!

Dagens pass blev därför ett pass på 30 min hemma på crosstrainern i ett par fula cykelbyxor (nä, vägrade åka till gymmet i dom). Ikväll blev det ett pass bodycombat i tjocka mjukisbyxor... Svettigt värre!!

Imorgon är jag uppbokad på spinning men då är mina korta, tunna mjukisbyxor torra och rena!

På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

hingenesVa bra att du får nya =)

Kram
Bergatrollet