söndag 6 februari 2011

Snöbrist!!

Torsdagen fick bli en vilodag. Det var meningen att jag skulle träna fem dagar denna veckan men det blir nog sex. Nästa vecka däremot var meningen att det skulle bli sex träningstillfällen men det blir nog fem... ;-)På onsdag bär det av till Växjö genom trygghetsrådet och då blir det även en hotellnatt. Så då hinner jag inte träna vare sig på onsdagen eller torsdagen!

I fredags åkte jag ner till gymmet och sprang på löpbandet. 7 km blev det totalt och då gick jag nog nästan två.. Lite missnöjd var jag allt! :-) I lördags blev det 1,5 timmars spinning och hör och häpna, det var faktiskt helt ok. Jag som brukar avsky spinning. Idag har vi varit ute på en promenad på 5 km och ikväll blir det ett försök att åka lite skidor igen. Hoppas spåren är vetiga!

På återseende kära vänner! Nu ska jag bota träningsvärken i benen efter löpningen med horisontellt läge i soffan!

Inga kommentarer: