torsdag 3 februari 2011

Mot tejvasan 2011

Tänker ibland att det skulle vara roligt att blogga om min träning! Helt enkelt göra om denna till en träningsblogg.

Förra veckan blev det fem träningstillfällen, varav fyra i längdspåren. Denna vecka blev det ett roligt pass i spåret, 17 km på 1 timme och 32 minuter. Det är bra för att vara nybörjare.. Sen kom tövädret men visst skulle vi ut i spåret ändå... Spåren hade förvandlats till isfläckar och på vissa ställen var det barmark! Nä, det blev bara 4,7 km i de vidriga spåren. Väl hemma tvingade jag mig själv att ställa mig på min crosstrainer i 45 minuter... Det är inte roligt!! Igår bestämde jag mig (eftersom det fortfarande töar) att skaffa träningskort på friskvårdcenter. Direkt anmälde jag mig till det bästa av det bästa! Bodycombat!!! I just love it!! Idag blir vilodag. Viggo o jag tar vagnen ner till stan!

Jag tror på något sätt att tjejvasan kommer gå bra och bli en härlig upplevelse! Jag är vältränad och det känns super att kunna säga det! Efter tjejvasan kommer jag fundera på om det blir resten av tjejklassikern!

Hej hopp!
Kram Tina

2 kommentarer:

Bergatrollet sa...

Kör på... roligt med en träningsblogg ju, kan jue till och med inspirera andra ju... mig t.e.x KANSKE ;)
Ni är så duktiga...

Kram kram

Tina sa...

Häng med och träna då Annika! Kommunen har väl en del gratispass på friskvårdcenter. Combaten är verkligen rolig men bara hojta om du vill testa något så kan jag följa med!