tisdag 15 februari 2011

På kurs!

Kursandet är över och nu är jag på gång igen. Förra veckan blev det tre dagar utan träning men eftersom det var dubbelpass två dagar så avslutades veckan ändå med sex träningspass, vilket var mitt mål. I lördags var jag på ett spinningpass på 1,5 h. Det är skönt att starta dagen med ett träningspass. Sen är man liksom klar känns det som. Efter det gick vi på en promenad jag, J och Viggo i vagnen. Promenaden gick till Team Sportia som har börjat sin rea. Me like! Tittade på varmare skidvantar men det känns tråkigt att köpa det nu. Säsongen är ju nästan slut.. Bara det stora målet kvar! ;-) Det slutade iallafall med att jag klev ut med nya, fina träningsskor. Ordinariepriset var 1295:- och jag betalade 300:-. Me like!!

I söndags blev det ett underbart pass i spåret och enligt C:s pulsmätare så åkte vi 16 km och förbrännde 1200 kalorier! Väl hemma kände jag mig nöjd över veckan. Hoppade ner i duschen och när den var klar ringde S och frågade om jag ville vara med på ett Zumba pass. Ja, visst var jag det och det ångrar jag inte. Det var verkligen jätteskoj!

Igår var jag på combat också roligt men jag känner att kroppen börjar bli sliten. Idag blev det en tur ute i spåret igen, 14 km.

Nu får jag vila 1,5 dygn till nästa combat pass.

Massa kram från en sliten Tina

1 kommentar:

Anonym sa...

Å va du är duktig, att du bara hinner... imponerad.

Kram
Bergatrollet