onsdag 14 januari 2009

Tjohopp vilken influensa

Här har det varit dyster ett tag med sjuk familj. Jag får som tur är ta influensasprutan så jag har varit hyffsat pigg. Viggo plutt är det jobbigt för. Det går inte att tutta tutte och andas genom munnen ju... Jobbiga nätter har det varit med ledsen bebis så i natt sov jag i soffan. Jag behövde sova en hel natt och oj så pigg jag var när jag vaknade... Nu har jag arbetat en hel vecka och det går faktiskt hyffsat bra men om jag hade fått välja så hade jag gärna varit hemma med Viggo ett tag till (ett tag=några år).

Nu hoppas jag verkligen att dom börjar bli bättre. Pontus och Sebastian ska vara hemma från skolan i morgon också men dom har bråkat lite idag så det känns som dom börjar bli bättre.

Annars händer inte ett skit känns det som. Äta, sova, jobba...

Ha det underbart!

Emma... Hoppas det är sprattels födelsedag idag.

Kram, kram!

Inga kommentarer: