lördag 3 januari 2009

Sjuka

Ja, nu började vi det nya året med att bli lite sjuka. Janne är väldigt hängig och lite gnällig... Jag har en lindrigare form men det är nog för att jag har tagit sprutan mot influensa. Imorgon ska vi åka till pappa för att fira fars dag... Ja, vi har inte fått ihop det tidigare. Men det ska bli gott med lite smärgåstårta.

Nu är det bara några dagar kvar tills jag börjar jobba. Det ska faktiskt bli rätt roligt. Hoppas det håller i sig! Skönt att kunna gå upp och göra iordning mig i lugn och ro sen knata iväg till jobbet. Ja, så var det ju faktiskt innan också men det har jag nästan glömt nu efter att lillkillen börjat kräva mer och mer. Ta med Viggo ner i källaren när man ska duscha går inte. Antingen är han i trappen och klättrar eller så är han i duschen med mig. Det senare alternativet är lugnast!

Ikväll ska vi glo på körslaget och jag vill ha GODIS!

Sänder en tanke till Emma att sprattel får komma ut nu, vet att det är jobbigt det sista.. och en tanke till Ankan och hennes billetande, hoppas att det ger sig snart.

Kram, kram på återseende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars er, inge kul att va sjuka. Ja, nu börjar det bli tråkigt att vänta. Men jag hoppas den lille tittar fram snart ! Kram och Krya på er ! Emma

Anonym sa...

Krya på er..

// Bergatrollet;)