fredag 2 januari 2009

Nytt år, nya möjligheter!

Gott Nytt År till alla och hoppas att Julen också blev fin.

Nu är det snart Emmas tur att få bebis. Lycka till! Jag är avundssjuk, jag vill också föda barn. Tänk att jag aldrig mer får vara med om det. Men jag är glad och tacksam för att har fått tre fina barn. De är så underbara och gör mig så lycklig.

Hela december flöt bort med stora sammankomster varav fem av dom var här hemma. Men oj så kul det har varit. Tack alla som har varit här på ett eller annat sätt. Och en stor eloge till Stefan och hans lekar den 13:e december. Alla hade skoj, stora som små! Nyår var ett riktigt lyckat kalas också och tack för fina blommor! Maten var kalasgod rätt igenom och sällskapet var lika bra det. Kan man få en bättre start på det nya året! Och oj vad det smällde..

Allt har dock inte varit bra, det senaste var att jag är lite hysterisk ibland.. Men nu har jag lagt ner det och jag ska börja bita ihop för då kanske man vare sig är hysterisk eller en glädjedödare.. Det verkar funka!

Ja, vad ska jag då göra av mitt nya år. Jag ska sätta familjen framför allt. Jag ska vara rädd om mina nära och kära vänner för ni vet att ni betyder allt för mig! På tal om nära och kära vänner så ska jag överraska Sussi och Anna med nåt den 24 januari. Hi, hi.. ni är bra nyfikna va! De har som vanligt ställt upp på ett fint sätt även att det har varit sjukdomar och elände runt omkring. Jag, Viggo och Janne tackar och bockar, ni är super!

Skickar även en stor kram till Mari i Afrika. Ta hand om dig!

Kram, kram på återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stor kram tillbaka kara du!!
Hoppas du har det fint och att din familj mar bra!!

kram kram kram Mari