tisdag 18 mars 2008

Snö nu!

Ja, det var så dags med snö nu. Fast det känns faktiskt lättare att dra iväg till Sälen när det är sånt här väder hemma.

Idag vaknade lilleman tidigt så jag var uppe när mina stora pojkar gick till skolan. Det är riktigt skönt. Nu ligger han och sover då får man passa på att duscha, plocka undan och allt vad man ska göra. Jag har fixat med dopkorten. Vill få iväg dom så snart som möjligt. Satte mig vid datorn för att hitta och adresser och då hamnade jag här.

Senare ska jag försöka ta en promenad ner till stan och titta på byxor till mig och pyjamas till Viggo. Ska även laga storkok till Sälen.

Vilka jävla idioter det finns. Ingen har säkert missat idioten som har dödat två små barn i Arboga och skadat den 23 åriga mamman svårt. Är det pappan? Får man bli så besatt av folk? De små pluttarna hade hela livet framför sig. Det är så fruktansvärt!

Nej, här kan jag inte sitta. GÖR NÅGOT MÄNNSIKA!!!

Kramen på er!

Inga kommentarer: