lördag 22 mars 2008

Partaj

Igår firades det lite påsk här hemma men utan påskmat. Jag tycker nog att det kan vara lika trevligt att umgås med alla sina kära vänner. Det festades runt mig och Viggo igår men både han och jag tycker att alla skötte sig utmärkt. Men det var faktiskt skönt när vi blev själva. Vi tände i spisen och låg i soffan och pratade.. eller nja pratade och pratade det var väl lite bebisspråk då. Tack alla för besöket!

Idag har jag köpt en stegräknare. Nu jävlar ska det promeneras!! Tror att det kan vara en sporre för mig. Det ska minst vara 10.000 steg per dag. Till valborg ska jag ha gått ner 3 kg. Det ska bara gå!

Ha en fortsatt bra påsk mina vänner!!
Kram, kram!

3 kommentarer:

Bergatrollet sa...

Tack fina Tina för vi fick va hos er... va mycket trevligt.
Hoppas ni får en fin vecka i sälen nu..
Kram

Ankan sa...

Tack för en mysig fredag hos er,,,ha de bäst nu i Sälen .
Kramen från oss

Anonym sa...

Sälen ??? Vad avis jag blir. Det va trevligt hos er, som alltid :-). Vi får ta en fika snart tycker jag ! KRAM