söndag 30 mars 2008

Hemkomna!

Hej hopp!

Nu har vi kommit hem efter en underbar vecka i Sälen. Det har inte blivit så mycket skidåkning för min del men några åk fick jag till. Vädret har varit bra de flesta dagarna och solen värmde riktigt gott. Gött att se lite piggare ut!

Nu har jag haft min stegräknare i över en vecka och inte kommit upp i 10.000 steg en enda dag... men dra en barnvagn upp och ner för isiga backar är faktiskt ganska kämpigt. Men imorgon ska jag och Viggo ut på en långpromenad här hemma i Vetlanda, kanske kan få med mig någon vän (då är det genast lite roligare att gå ut och gå).

På vägen hem satt jag och läste i mina vänners bloggar i mobilen. Vad händer, här är man borta i en vecka och då dejtas det för fullt. VAD GLAD JAG BLIR FÖR ER SKULL!!! Jag ska hålla alla mina tummar att förtsättningen blir bra!

Nu är det väl ändå lite mc-väder i veckan men då ska Janne ut och fara så min lilla Lisa får nog stå i garaget ett tag till.

Nej, nu är det läggdax!

Kram, kram!

Inga kommentarer: