onsdag 13 oktober 2010

I mål!!

Nu är jag i mål, viktmässigt! Men eftersom jag är en mycket klok och vis kvinna så vet jag att jag kommer gå upp lite snart igen eftersom jag fullkomligt rasat sista veckan.

Meeeen GRATTIS till mig själv!! -56 kg!!

Tänkte även att jag skulle börja blogga lite mer. Ska försöka lösa så jag kan lägga in bilder från mobilen! Ni kommer kunna följa min uppladdning till tjejvasan. Min vän C och jag ska köra den i februari så nu måste vi köra på med träningen. Bara fyra månader kvar!!! Ska bara bli pigg först sen blir det först träning fyra dagar/vecka för att två månader innan trappa upp till fem/vecka. Jag kommer variera till en början innan jag kan åka skidor med combat, löpning och spinning.

På återseende!
Kram Tina

4 kommentarer:

Hexride sa...

Jättestort grattis, vilket enastående jobb du gjort! Och vilken järnvilja...få förunnat! Och lyckospark till det som komma skall!

Kramen

Ankan sa...

GRATTIS till dej,,,du är så duktig & tack för mysig dag igår...kramen

Anonym sa...

OJ... ett riktigt stort grattis..
Du är så duktig och dessutom snygg, men det har du alltid varit.

Kram
Bergatrollet

Unknown sa...

BRA KÄMPAT TINA!! Go girl, you rock!!