lördag 20 december 2008

Julklappar

Idag har Janne o jag inhandlat julklappar. Han blev så trött av all shopping att han fick ta sig en tupplur. Snart ska jag slå in alla paket. Jätteskoj! Annars har dagen varit bra förutom att jag saknar mina stora pojkar. De firar lillejul i Kalmar med deras låtsasmammas släkt. Imorgon kommer dom hem igen. Viggo var i Vetlanda-Posten idag, så söt så.

Idag är ju ingen vanlig dag heller för idag är Annikas födelsedag, måste ringa och sjunga för henne nu.

Ha det bäst!

KRAM, KRAM!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för sången... Kram...

Satt och kikade på alla små tomtenissar i tidningen i dag.. såg en bild på en söt unge.. sen läste jag under.. det va ju Viggo.. han va sötast i hela VP...

Anonym sa...

Å jag missade att han va i tidningen ! Hoppas ni har sparat bilden på honom ! KRAM Emma

Anonym sa...

Hoppas det gick bra i Värnamo! Jag höll alla mina tummar :-). Kram Emma