fredag 19 december 2008

Julefrid..

Idag är lugnet före stormen. Klappar och mat ska inhandlas. På måndag ska jag till Värnamo sjukhus. Alla som vet vad det handlar om kan hålla alla tummar och tår att jag får ett ok på skinkan. Idag har jag bestämt att Viggo ska få lugn och ro efter att han har varit borta så mycket sista tiden. Det märks på honom att han blir lite orolig.

Det ska även städas här i helgen så vi kan plocka fram alla tomtar på tisdag. Åhh,vad mysigt. Jag har bjudit in pappa på uppesittarkväll. Hoppas han kan komma.

I onsdags hade vi ju julmys här och det var jättemysigt men Veronica jag ville ju ha den svarta tomten... :( Hoppas du tar hand om den och tänker på mig varje jul så blir jag glad igen.

GOD JUL alla!

1 kommentar:

Ankan sa...

Jag håller tummarna för dej massor,,lova tala om hur det gick sen.GOD HJUL till dej med, hoppas på en kaffe under juledagarna.
Kramen