måndag 1 juni 2009

Nu jä...r i havet och fiskar på land...

Ja, här är jag faktiskt igen. Har nu snabbt kollat internet medan lillfisen slumrade in för natten. Så trött, värmen tar krafterna ur lillkillen.

I helgen var det GP. Janne och jag åkte buss till Göteborg. Startade med lite shopping i Nordstan. Travade runt och kikade sen la vi oss i parken och tjötade och drack lite cider/öl och tittade på folk och saknade lilleman. Det gick en liten knodd brevid som oclså precis hade lärt sig gå. GP:t var helt suveränt, såååååå spännande. Nicki P tillhör inte mina favoriter men det gör definitivt Antonio Lindbäck igen. Hoppas nu det går bra för grabben.

Nu behövde Janne hjälp i trädgården.

På återseende!

KRAM, KRAM!!

2 kommentarer:

Ankan sa...

Jag höll på den gula hele tin =))

Erica sa...

Hej Tina...vet inte riktigt hur jag kom in här, men var inne på en kompis blogg och klickade lite och WHHHOOPS så var jag här inne...och läste lite och efter en stund ramlade poletten ner...nämen...det där är ju Jannes söta sambo som skriver =)
Janne och Viggo var ju och hälsade på mig här på KS för ett tag sen...å guuuu va söt han är lille Viggo. Janne sa att du nämnt mitt namn i samband med någon tävling i tidningen...men jag antar att jag inte vann då jag inte hört nått mer ;)....eller ? hehehe...
Trevlig sommar!
Hälsa Janne
Mvh Erica