torsdag 15 maj 2008

Fullt ös!

Nu är jag inte så deppig. Humöret vajar upp och ner som värsta berg- och dalbana. Igår var vi ute på turné jag, Janne och Viggo. Vi skulle titta på husvagn (ja, han går med på det nu). Vagnen finns utanför Värnamo så Viggo och jag gav oss iväg härifrån vid tre för att hämta upp Janne i Nässjö. När vi kommer fram så var vi nog där i 2 minuter för att konstatera att det var fukt i vagnen. Ja, lite irriterad blev jag allt men det var väldigt trevligt att komma utanför 50-skyltarna.

Idag ska prästen komma hit så jag håller på att plocka iordning i vårt hem och dammsuger och har även bakat en sockerkaka. Vi ska prata om dopet. Tänk om ändå de stora grabbarna skulle kunna läsa en dikt. Eva på BVC läste en så fin igår på babymassagen. De säger att de inte vågar det.

Nu är det verkligen mycket runt omkring oss. Det är dop, skolresor, föräldramöten, avslutningar och så väldans mycket mer.

Nu har Annika och jag spelat tennis igen, utomhusträning. Det var ganska skoj men det kändes som att banan var kortare.

Nu vaknar min bebbe! KRAM, KRAM!

Inga kommentarer: